Tuesday, November 8, 2011

Tab EX



RM180/60biji

Memperkenalkan Tab EX, protein food in tablet, amat pantas berkesan untuk memastikan kecantikan & kesihatan yang menyeluruh... serta MOST WANTED bg wanita yg mementingkan penampilan dan kejelitaan. 


Khasiat Tab EX untuk kesihatan
Membantu mengurangkan rambut gugur dan membantu pertumbuhan rambut, membuatkan rambut makin sihat dan lebat..begitu juga fungsi terhadap kuku, bagi kuku yang mudah patah, akan jd makin kuat dan pinkish.. Selain itu,Tab EX berfungsi untuk melancarkan perjalanan haid..ia mengeluarkan saki baki darah yang terpendam di dasar rahim untuk menjaga kebersihan dan kesihatan badan, disamping juga membantu akan mengurangkan senggugut.. Berat badan juga akan dikurangkan dan membuatkan tubuh kelihatan lebih lansing dengan berat badan yg ideal. Normal rate, mengurangkan 1-2kg dalam penggunaan sebotol Tab EX. Tab Ex juga merupakan sejenis produk anti-stress.  


Khasiat Tab EX untuk kecantikan
Sangat berkesan untuk mengurangkan minyak pada kulit, menghilangkan jerawat, jeragat untuk membuatkan kulit lebih cantik,halus dan sihat dan gebu. Selain tu ia mampu mengembalikan seri wajah dan dan merubah wajah yang kusam menjadi berseri-seri. Semakin lama penggunaan, kulit akan semakin flawless dan glow.. Tab EX juga akan mengurangkan serta menghilangkan kesan parut, mencerahkan kulit secara sekata, mengecilkan pori-pori kulit dan menjadikannya semakin rapat. Protein terbaik dalam setiap biji Tab Ex akan melindungi dan menjaga struktur kulit ke tahap yang paling maksima. Selain itu ia juga merupakan anti-aging dan menjadikan wajah tampak sentiasa muda dan bertenaga. 

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More




 

Blog  Directory Blog  Directory