Tuesday, November 8, 2011

Tab XY

RM180/60biji



Tab XY dengan kandungan protein Glutathione (GSH) berpaten, dinobatkan dunia sebagai Fountain of Youth telah banyak berjasa kepada jutaan lelaki di seluruh dunia dengan mengembalikan keremajaan dan kelelakian mereka. 

Khasiat Tab XY kepada lelaki
Tab XY dapat meningkatkan tenaga seksual, prestasi & stamina sebagai seorang lelaki dengan melancarkan peredaran darah tubuh yang secara langsung mengoptimakan ereksi, lebih kuat lebih tegang, penuh & keras. Selain itu, fungsi anti kanser Tab XY membantu mencegah kanser kelenjer prostat. Tab XY juga terbukti dapat menambahbaikkan sistem pertahan badan dari penyakit supaya lebih sihat dan muda bertenaga sepanjang hayat. Penuaan sendi badan dan tahap stamina rendah juga dapat diperbaiki dengan kadar pantas. Selain itu, Tab XY juga mampu mengurangkan dan melengahkan penuaan, menguatkan sistem kekebalan tubuh, membersihkan hati, meningkatkan antioksidan semulajadi, mencegah pembentukan katarak, radang perut, strok, kanser dan diabetes. Protein GSH Tab XY akan mencegah dan menyuburkan folekel rambut supaya tidak mati, ini akan memastikan rambut sentiasa dihasilkan mengikut kitarannya. Selain itu, Tab XY juga akan mencegah patern kebotakan lelaki. 

    Cara makan Tab XY:

     telan sebiji lepas sarapan/makan tengahari & sebiji lagi selepas makan malam - pastikan minum banyak minggu pertama untuk air membuang toxin dalam badang. bagi masalah kesihatan yang teruk, makan  4 biji sehari (2 siang & 2 malam)

    1 comments:

    Liyana said...

    ada lg ker yg pil punya??

    Post a Comment

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More




     

    Blog  Directory Blog  Directory